• 19-09-2009, 02:00:03
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm bekliyorum.Teşekkürler.
  • 19-09-2009, 03:36:09
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bitmediyse banada atarmısın
  • 19-09-2009, 03:45:34
    #21
    Pm alabilirmiyim lütfen
    Şimdiden teşekkürler.
  • 19-09-2009, 04:09:36
    #22
    Bende bir mesaj alabilirmiyim? Şimdiden teşekkürler.
  • 19-09-2009, 14:17:40
    #23
    bitmediyse pm alabilirmiyim ?
  • 20-09-2009, 03:12:52
    #24
    Üyeliği durduruldu
    bitmediyse banada atarmısın
  • 20-09-2009, 03:52:28
    #25
    Kaldıysa..
  • 20-09-2009, 04:01:09
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bitmediyse bende alayım, şimdiden tşkler.
  • 20-09-2009, 09:42:11
    #27
    bitmediyse banada atarmısın.