• 17-09-2009, 22:10:39
    #1
    dediğim gibi 10 dk paylaştım alanlara hayırlı olsun, yetişemeyenler içinde bidahaki sefer elmde pr5 dofollowlar var biraz daha çoğaltıp en kısa zamanda onlarıda paylaşıcam sizlerle.
  • 17-09-2009, 22:16:09
    #2
    "0 km bloglar" eline sağlık....
  • 17-09-2009, 22:18:22
    #3
    afiyet bal şeker olsun son 4 dk yetişen alır valla
  • 17-09-2009, 23:13:23
    #4
    Geleceği Kodluyoruz
    bende alayım :9
  • 17-09-2009, 23:13:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    3 dk ile kaçmış yaw bi pm de bize at
  • 17-09-2009, 23:16:36
    #6
    Mahlas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 dk ile kaçmış yaw bi pm de bize at
    1 saatten fazla olmuş