• 05-02-2024, 05:32:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    konu kilit.
  • 05-02-2024, 05:40:58
    #2
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Robotik Kodlama ile ilgili yazdığım makaleyi, sitede yorum yaparak bana destek verebilirsiniz.
    Yorum yapanlar burda ismini yazarsa +10 veririm.
    Yazdım da adımın son harfini basmamış klavye T harfim yok
  • 05-02-2024, 05:42:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    umutcyhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdım da adımın son harfini basmamış klavye T harfim yok
    Teşekkür ederim hocam
  • 05-02-2024, 05:43:59
    #4
    Merhaba,

    Yorum yaptım +r10 a gerek yok hocam merakımdan okuyup yorumumu yaptım. İyi çalışmalar
  • 05-02-2024, 05:44:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    YunusOzcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Yorum yaptım +r10 a gerek yok hocam merakımdan okuyup yorumumu yaptım. İyi çalışmalar
    Teşekkür ederim hocam
  • 05-02-2024, 05:44:54
    #6
    Mehmet Doğan, emeğinize sağlık hocam
  • 05-02-2024, 06:23:06
    #7
    Abdullah Tunçel ismi ile yorum yaptım hocam
  • 05-02-2024, 07:21:38
    #8
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Robotik Kodlama ile ilgili yazdığım makaleyi, sitede yorum yaparak bana destek verebilirsiniz.
    Yorum yapanlar burda ismini yazarsa +10 veririm.
    yorum alanı nerede ?

    daha önce de konu açmıştınız - yorum yapanların web sitelerinin linklerini aktif etmemiştiniz. ?
  • 16-02-2024, 18:32:34
    #9
    @Education; Emin Ayaz adı ile 3 adet yorum yapıldı lütfen onaylayınız ve +R10 veriniz (: