YunusOzcelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Yorum yaptım +r10 a gerek yok hocam merakımdan okuyup yorumumu yaptım. İyi çalışmalar
Teşekkür ederim hocam