• 22-03-2009, 20:02:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    güzelim başvurum sanırım çöpe gitti.

    15-20 gündür uğraşıyorum olmadı.

    geri dmoza yollayıp mailimizi doğrulayacağımız maili bir türlü geri yollayamadım.

     ----- The following addresses had transient non-fatal errors -----
    <apply@dmoz.org>
    
    Original-Recipient: RFC822; <apply@dmoz.org>
    Final-Recipient: RFC822; <apply@dmoz.org>
    Action: failed
    Remote-MTA: DNS; mailin-02.mx.aol.com
    Last-Attempt-Date: Sun, 22 Mar 2009 18:55:17 +0200
    gibi hata mesajlı mailler geliyor
    Warning: could not send message for past 6 hours başlıklı

    mailin gitmediğini belirten.


    bu durumun kaynağı nedir acaba
  • 23-03-2009, 15:37:16
    #2
    Muhtemelen kullandığınız mail servisine ilişkin bir sorundur. Farklı bir mail adresi kullanarak başvuru talebinde bulunabilirsiniz. Editör olduktan mail değiştirilebiliyor olsa gerek.
  • 23-03-2009, 20:52:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    işin kötüsü aynı başvuruyu başka maillede yapsam olmaz bu sefer inandırıcılık kalmıycak.
  • 23-03-2009, 22:19:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Siz kendi ciddiyetinizden eminseniz oradakilerde sizin ne kadar ciddi olduğunuzun farkındadır. Farklı mail adresi ile deneyebilirsiniz. (Bazı arkadaşlar edu. edu.tr gov gibi maillerden bahsediyorlar sizinde çabanız o yönde ise uğraşmayın boşuna lakin @msn uzantılı mailimle kayıt olmuş birisiyim.) İyi çalışmalar.
  • 25-03-2009, 15:50:38
    #5
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işin kötüsü aynı başvuruyu başka maillede yapsam olmaz bu sefer inandırıcılık kalmıycak.
    Mailiniz doğrulanmadıkça başvurunuz yetkililere ulaşmıyordur. Aksi halde binlerce spam başvuru ile uğraşmak durumunda kalırlardı. O yüzden tekrar başvurmanızda bir sakınca olduğunu sanmıyorum.