• 19-02-2009, 22:38:20
    #1
    önemsiz kutusuna gelmiş yanıtlayın diyor nasıl yanıtlıcamki önemsizi?windowslive.com mail adresimin uzantısı
    AÇIKLAMALAR - lütfen dikkatle okuyun ve uygulayın. Başvuru işleminizi tamamlamak için, lütfen bu mesajı yanıtlayın (reply). Bu işlem, e-posta adresinizin doğruluğunu onaylayacaktır. Konu (Subject) satırını değiştirmeyin; bu satır kayıt anahtarınızı içermektedir.
  • 19-02-2009, 22:39:18
    #2
    editörlük başvurusunda banada geldi sorun değil deam et
  • 19-02-2009, 22:40:18
    #3
    Ne var onda. Reply deyip boş mail göndericeksin geri.
  • 19-02-2009, 22:44:32
    #4
    evet editörlük başvurusu yaptıgım için geldi bu mail ama reply yokki önemsiz kutusuna gelmiş mail önemsizde reply yokki?
  • 19-02-2009, 22:47:22
    #5
    Yanıtla Tuşuna Basıyorsun Ordan Re: opendir numaralar satırını değişmiyorsun mesaj içeriğini kople sil gönder de adres yokmu gelen kişide varsa bu şekil iade edilir mesaj
  • 19-02-2009, 22:47:32
    #6
    ozaman önemsiz değil linkine tıkla gelen kutusuna taşısın ordanda reply yap
  • 19-02-2009, 22:48:05
    #7
    underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet editörlük başvurusu yaptıgım için geldi bu mail ama reply yokki önemsiz kutusuna gelmiş mail önemsizde reply yokki?
    Gelen kutusuna taşı.
  • 19-02-2009, 22:49:56
    #8
    maili boşmu yollayacagım yoksa birşey yazmam gerekiyormu?
  • 19-02-2009, 22:51:32
    #9
    Boş yolla ama konu kısmı aynen kalsın