• 28-01-2007, 00:52:52
    #46
    hkn
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizde şansımızı denedik bakalım...
  • 28-01-2007, 01:08:36
    #47
    Baktım yavaş hizmet var bende editörluk başvurusu yaptım sırf sizlere daha iyi hizmet verebilmek için
  • 30-01-2007, 19:36:26
    #48
    Ekledim.. Teşekkürler bilgi için...
  • 31-01-2007, 16:02:59
    #49
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sanırım dmoz senelik kayıt yapıyor diger arama motorlarının zıddı iş yapıyor.
  • 31-01-2007, 18:25:26
    #50
    Ekleyeli bayağı bir süre oldu.Kabul edilmedi galiba sitem.Ne kadar sürüyor ki onay işlemleri
  • 31-01-2007, 18:44:59
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Ekliyoruzda.. Onlar Eklemiyor tanıdıgı olan yokmu ))))))
  • 03-02-2007, 10:10:57
    #52
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    halen kayıt etmedi benim siteyi. 15 gün önce eklemiştim .Neden kayıt etmiyor.
  • 03-02-2007, 19:19:55
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Şu an problemli site arkadaşlar... Ondan kayıt zor biraz...