• 21-10-2008, 21:03:06
    #10
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben geçen hafta koymuştum , 1 hafta sonra dikkatimi çekti site yükleniyor altta hala bomba100 tarafından birşeyler açılmasını beklıyordu, şüphelenmiştim kaldırdım, bu yükleme olayı otomatik mi yüklüyor yoksa ndirme dosyası filanmı çıkıyor ?
    Bu arada akıllı arkadaşımızda şu
    https://www.r10.net/toplist-hitlist/2...i-ekleyin.html
    bende oradan ekledim pişman oldum. Exe'i indiremedim indirim. nerede bot besliyorsa orayı onun başına geçirecegim Delilli kanıtlarımı alayımda.
  • 21-10-2008, 22:08:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    harbiden qarizma o kadla ne alaka ?