Ben geçen hafta koymuştum , 1 hafta sonra dikkatimi çekti site yükleniyor altta hala bomba100 tarafından birşeyler açılmasını beklıyordu, şüphelenmiştim kaldırdım, bu yükleme olayı otomatik mi yüklüyor yoksa ndirme dosyası filanmı çıkıyor ?
Bu arada akıllı arkadaşımızda şu
https://www.r10.net/toplist-hitlist/2...i-ekleyin.html
bende oradan ekledim pişman oldum. Exe'i indiremedim indirim. nerede bot besliyorsa orayı onun başına geçirecegim

Delilli kanıtlarımı alayımda.