Bende bekleyenler arasındayım, gerçi 1 buçuk ay oldu ama editörün sitemi kontrol ettiğini farkettiğimde, ki bunuda blog istatistiklerinden farkettim baktım dmoz admin panelden siteme giriş olmuş, hmm diyorum editör kontrol etmiş diyerekten bir heyecanla dizini kontrol için girdiğimde sitemi eklemediğini görüyorum. Bende tekrar değerlendirme formunu gönderiyorum : ) copy past bir blog değil kendim yazıyorum.