• 08-10-2008, 22:59:21
    #10
    Örnek yaptığım bir başvuru aşşağıda.Ama ne yazıkki aylar geçti cevap alamadım.



    neyse iyi akşamlar.
  • 08-10-2008, 23:07:06
    #11
    cevap gelmiyor diyen arkadaşlar için tekrar söylüyorum...
    Başvuru yaptığınız kategorinin editörü yoktur. İncelenecek siteler arasındadır. Sabırla beklemeniz gerekecek...
  • 08-10-2008, 23:08:40
    #12
    İlk önce en çok yanıldığınız nokta "site eklemek" !..
    DMOZ'a site ekleyemezsiniz, sadece listelenmesi için site önerebilirsiniz!.
    Eğer kategorinin açıklamasına uygun bir şekilde iletirseniz ve ODP listelenme kurallarını ihlal etmez iseniz "gönüllü" editörler tarafından siteniz onaylanır ve listelenir.

    Hiç bir şekilde editörlüğünüzü ticari amaçlı kullanmayanız!.
  • 09-10-2008, 16:00:27
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar pm lerime cevap vermediniz :S
  • 09-10-2008, 16:47:42
    #14
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce en çok yanıldığınız nokta "site eklemek" !..
    DMOZ'a site ekleyemezsiniz, sadece listelenmesi için site önerebilirsiniz!.
    Eğer kategorinin açıklamasına uygun bir şekilde iletirseniz ve ODP listelenme kurallarını ihlal etmez iseniz "gönüllü" editörler tarafından siteniz onaylanır ve listelenir.
    Hiç bir şekilde editörlüğünüzü ticari amaçlı kullanmayanız!.
    pekte onaylandığını söyliyemiceğim
  • 16-10-2008, 16:20:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bende 6 ay once başvurdum daha da cevap bekliyorum bu arada ekonomi iş dunyası kategori modetörü varsa ekleyen arkadaşlara 2 pr5 siteden link verecem saygılar herkese
  • 16-10-2008, 18:25:55
    #16
    Bende bekleyenler arasındayım, gerçi 1 buçuk ay oldu ama editörün sitemi kontrol ettiğini farkettiğimde, ki bunuda blog istatistiklerinden farkettim baktım dmoz admin panelden siteme giriş olmuş, hmm diyorum editör kontrol etmiş diyerekten bir heyecanla dizini kontrol için girdiğimde sitemi eklemediğini görüyorum. Bende tekrar değerlendirme formunu gönderiyorum : ) copy past bir blog değil kendim yazıyorum.