Hocam

allah aşkına alt tarafı bir yorum yazacaksın hem sana backlink vericez hem de bizim siteye katkısı olacak. Neden silelim 2 ay sonra.
Selamlar, sevgiler,
İşte, alt tarafı bir yorumdaki linkleri silenler olduğu için teyit almak istedim.
Örnek: bazı bağlantılar kullanarak köprü oluşturuyorsun, 20 basamak oluyor. Atıyorum 9. basamak sizin sitenizdeki yorum.
Küme küme oluşturulan bu basamaklarda 9. aşamada link köprüsü yıkılmış oluyor.
Çalışmaların o kümesi de çöpe gitmiş oluyor, alt tarafı bir yorumun altında önemli çalışmalar olabiliyor.

Silinmeyecek madem tamamdır, ben de güzel bir yorum ekleyeceğim, iki tarafa da faydası olsun.