• 26-11-2016, 22:30:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Site: genel blog

    Xyz, esc link içeren veya teşekkürler, tşkler vb. tarzda yorumlar onaylanmıyor. En az 1 cümle olacak şekilde yazınız. Yorum yapan herkese teşekkürler.
  • 27-11-2016, 02:52:58
    #2
    Semih adıyla 1 yorum atıldı. Bol hitler..
  • 27-11-2016, 10:26:47
    #3
    Yorumlar onaylanmıştır.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-11-2016, 12:04:40
    #4
    ha***8@gmail.com mailiyle yorum yapıldı.
  • 27-11-2016, 12:14:14
    #5
    2 sohbet isimle ve bizim mekan isimle yorum atıldı tşk
  • 27-11-2016, 14:29:22
    #6
    Yorumlar onaylanmıştır.
  • 27-11-2016, 23:03:47
    #8
    1 adet garantitemizlik olarak atıldı
  • 28-11-2016, 01:06:50
    #9
    Yorumlar onaylanmıştır.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi