• 11-04-2008, 00:52:20
    #1
    ...................................
  • 11-04-2008, 00:53:38
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vay be
    yıllardır bekleyenler var (:
  • 11-04-2008, 00:54:41
    #3
    hayırlı olsun hocam
  • 11-04-2008, 00:56:23
    #4
    Misafir
    Hayırlı olsun hangi bölüme editör oldunuz
  • 11-04-2008, 01:09:36
    #5
    Muhtemelen editörü olmayan ufak bir bölümdür. Çünkü büyük bölümlere başvuru yapanlar kesinlikle kabul edilmiyor. Kendimden biliyorum. Başvurumda düzgün bir Türkçe kullanmış ve baya derinlerdeki bölümlerden seçmiştim. 2-3 Gün içinde onaylanmıştı. Şuan da editörlük yapmaktayım zaten. Editör başvuruları yapıcak arkadaşlar düzgün Türkçe kullansın ve olabildiğinde dipteki küçük kategorileri seçsin. Sonra yeşil avı falan alırlar, veya düzenleme sayılarına göre kategorilerini istekleri doğrultusunda yükseltirler.
  • 11-04-2008, 19:51:52
    #6
    ...........................
  • 11-04-2008, 20:00:26
    #7
    örnek başvuru verirmisiniz.
    bir bölüme editör olmak istiyorum. çok bilgili olduğum bi konu aylardır aynı siteler var bazıları kapanalı bi sene olmuş bazı siteler ise hiç mi hiç haketmiyor dmozda olmayı. ilgilnen falan yok bölümle. kendi çıkarlarım doğrultusunda da kullanmıcam editörlüğü. ama bi türlü kabul edilmedim. hep dil bilgisinden kaybediyorum heralde. yardımcı olabilecek varmı?
    bu arada hayırlı olsun.
  • 11-04-2008, 21:06:17
    #8
    BİŞEY SORCAKTım arkadaşlar dmoz editörleri maaş alıyormu
    biraz komik oldu ama
  • 11-04-2008, 21:08:19
    #9
    Cagdashost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BİŞEY SORCAKTım arkadaşlar dmoz editörleri maaş alıyormu
    biraz komik oldu ama
    Aylık 1ooo ytl falan sigorta yok ama sigorta olsa idi düşünebilirdim bende.