• 09-04-2008, 01:29:39
    #10
    Çok teşekkürler hocam
  • 09-04-2008, 01:34:17
    #11
    geyik yapayım dedim title girmeyi unutmuşum
  • 09-04-2008, 01:40:53
    #12
    Sabaha kadar çöplükten beter olacak. Yazık sitenin sahibine
  • 09-04-2008, 01:44:37
    #13
    Teşekkürler..
  • 09-04-2008, 01:45:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yahu 4 aylık sitem war. eklesem sand yermiyim
  • 09-04-2008, 01:52:48
    #15
    Üyeliği durduruldu
    saolasın rep verecektim ama bişeler yazdı veremedim
  • 09-04-2008, 02:06:46
    #16
    tesekkurler webkit bu sefer dogru söledim ismini
    + repi cakıyorum derken uyarı verdi aklımdasın ama
  • 09-04-2008, 02:12:50
    #17
    teşekkürler webkit, terazini tırtıkladım
  • 09-04-2008, 02:44:51
    #18
    görmeyenlerde eklesinlerde konuyu kapatalım