• 19-10-2014, 00:11:55
    #10
    Kaç gün oldu yorumların karşılığını almadık

    Güven ve hak kelimelerini illa tokatlayarak, kulaklardan tutarak mı öğretmek gerek
  • 19-10-2014, 01:11:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 farklı konuya Sohbet kullanıcı adıyla yorum attım.iyi çalışmalar.
  • 19-10-2014, 19:57:05
    #12
    Raporlar iletildi, birkaç arkadaşın maili spam kategorisine düşmüş. Bu durumu yaşayan var ise belirtsin lütfen, konu güncel.
  • 20-10-2014, 21:51:36
    #13
    4 farklı konuya 4 farklı link ile yorum yapıldı
    kısa yazıyı gonderıyorum hocam pm ile