• 14-02-2014, 16:25:42
    #10
    SHNBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM Lütfen üstadım, teşekkürler ayrıca.
    Ben teşekkür ederim, gönderdim.
  • 14-02-2014, 16:28:45
    #11
    pm alabilir miyim iyi calismalar

    GT-I9103 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 14-02-2014, 16:30:56
    #12
    onur33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilir miyim iyi calismalar

    GT-I9103 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Gönderdim.
  • 14-02-2014, 16:35:00
    #13
    Pm alabilir miyim ?
  • 14-02-2014, 16:38:42
    #14
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm alabilir miyim ?
    Gönderdim.
  • 14-02-2014, 16:55:41
    #15
    Ben de pm alabilir miyim?
  • 14-02-2014, 16:56:39
    #16
    gokayc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de pm alabilir miyim?
    Gönderildi.
  • 14-02-2014, 17:32:43
    #17
    Yorum yapılmıştır ONUR nicki ile teşekkür ederim
  • 14-02-2014, 17:35:19
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilir miyim.?