Kayıt olun
- Bilgileri eksiksiz ve İngilizce olacak şekilde girin.
- Kendinizi Türkiye'de herhangi bir üniversitenin, herhangi bir bölümünde okuyor gibi gösterin
- Industry kısmını "Community" olarak belirleyin
- Organization kısmını "Company of Expert.NET" olarak belirleyin
sonrasında onaylanmasını bekleyin.
Olmuyor, yapamıyorum veya onaylanmadı diyenler; Lütfen sorunu kendilerinde arasınlar. 2 adet blogum var ve 4 aydır kullanıyorum.
Devamı gelecek, takip edin.
Edu blogunuz olsun.
2
●418
- 28-10-2013, 10:31:26Detaylı bilgi vermeye gerek yok. Zaten verilecek bir bilgide yok. Siz kayıt oluyorsunuz, eğer kabul edilirseniz blogunuzu hazırlayabilmeniz için size e-posta yolu ile link gönderiliyor. Bu linki takip ederek blogunuzu hazırlıyor ve içeriklerinizi girmeye başlıyorsunuz.dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasasının hainliğini bilmesem kendi blog linklerimi veririm ancak risk altına girmek istemiyorum. Ben web sayfasını ve öneriyi sundum, gerisi size kalmış.