• 27-09-2013, 10:15:08
    #19
    pm yollarmisin
  • 27-09-2013, 10:18:35
    #20
    Pm alabilirmiyim

    HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 27-09-2013, 12:15:33
    #21
    Bütün pm'ler atıldı.
  • 27-09-2013, 12:17:16
    #22
    pm alabilir miyim?
  • 27-09-2013, 12:18:39
    #23
    Pm Lütfen
  • 27-09-2013, 14:06:42
    #24
    pm alabilir miyim
  • 29-09-2013, 21:30:19
    #25
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Traveler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NOT :
    Kesinlikle çok kısa yorumlar onaylanmaz.
    A d u l t linkler onaylanmaz.

    Site adreslerini isteyenler pm alabilir miyim yazarsa akşam göndermeye başlarım.
    PM alabilir miyim?
  • 29-09-2013, 21:31:03
    #26
    PM Lütfen
  • 29-09-2013, 23:00:23
    #27
    pm alabilirmiyim,teşekkürler.