• 28-06-2006, 23:05:51
    #1
    Misafir
    Ya arkadaşlar ben sitemi dmoz a ekledim.Acaba eklerken onaylamak için mail geliyor.Yoksa site dmoz a eklendikten sonramı mail geliyor.Bana mail gelmedi de acaba nasıl oluyor bu iş ?

    Saygılar..
  • 28-06-2006, 23:08:28
    #2
    Site ekleme işlemi sırasında mail gelmiyor.
  • 28-06-2006, 23:58:27
    #3
    Misafir
    TrueLove adlı üyeden alıntı:
    Site ekleme işlemi sırasında mail gelmiyor.
    yani hiç mail gelmiyor mu ?
  • 29-06-2006, 01:05:57
    #4
    selamlar. Ne sitenizi dmoz a ekletmek için başvurduğunuzda, ne eklenmediği durumlarda ne de sitenizin dmoz a alındığı durumlarda size mail ile bilgi verilmiyor. ( Bildiğim kadarıyla.) Bunu yani eklenip eklenmediğini siz zaten bir webmaster olarak sitenizin değişik sitelerdeki linklerini kontrol ederken farkedersiniz. Saygılar.
  • 29-06-2006, 01:12:47
    #5
    Misafir
    Osiris adlı üyeden alıntı:
    selamlar. Ne sitenizi dmoz a ekletmek için başvurduğunuzda, ne eklenmediği durumlarda ne de sitenizin dmoz a alındığı durumlarda size mail ile bilgi verilmiyor. ( Bildiğim kadarıyla.) Bunu yani eklenip eklenmediğini siz zaten bir webmaster olarak sitenizin değişik sitelerdeki linklerini kontrol ederken farkedersiniz. Saygılar.
    eyw bilgiler için
  • 29-06-2006, 11:23:19
    #6
    Editör oyanladığında mail gönder seçeğini işaretlerse mail gelir..
  • 29-06-2006, 11:35:34
    #7
    Misafir
    www.dmoz.org a bağlanıp arama kısmına domaini 'inizi yazıp belirli zaman aralıklarında kontrol ediniz. zaten etmiyorsanız dmoz a eklenmeniz veya eklenmemeniz pek önemli birşey değil. hiç birşey farketmez. kontrol edeceksinki eklendiğinde anlamı olsun. farkettiğinde ohh mis gibi oldu diyesin.
  • 04-07-2006, 20:07:14
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    +1 SweetDreams

    Editör mail gönder diyip mail gitmiyor öle bi kutu mevcut değil arkadaşım.