• 23-05-2013, 20:33:46
    #1
    arkadaşlar bir arkadaşım 150 dolara sitesini eklettiğini soyluyor. Bu adalet mi şimdi. Bir editor bana ulaşsın siteyi vereyim forumlarından bir baksın bakalım kimmiş bu ben baktım. ilk kişi değilse diğeri türkiye sorumlusu
    ohaaa dedirtecek kadar var yaniii
  • 26-05-2013, 19:25:06
    #2
    Eklenen siteyi iletiseniz inceleyim. bahsedildigi gibi bir suistimal sozkonusu ise gereken mutlaka yapilacaktir.