• 26-04-2013, 21:52:39
    #1
    Dmozdan bi editöre msj attım yardımcı olurmusunuz diye. E tabi bilgimiz yok. adam ekledi adresimizi. hay lanet olsun eklemez olaydı. bu kadar artist bu kadar kendini beğenmişlik olmaz olamazda. ezici tavırlar "yok dmozda senin siteni bekliyodu" falan demeler. bi haller bi hareketler, dedim lanet gelsin sana sildim adamı. ya adam akıllı yardımcı olacak dmozda editör arkadaşlarımız varsa bana pm atarsa sevirim.
  • 27-04-2013, 21:38:46
    #2
    yokmu ALLAH aşkına ya
  • 27-04-2013, 21:48:15
    #3
    Aynen ya şu koskoca r10'da yokmudur :/ ya ayrı bir konu açılsa siteleri oraya koysak o editörde inceleyip onaylasa ne güzel olurdu
  • 28-04-2013, 13:15:37
    #4
    yok birader yok bi kaç tanesine uşlaştım geri dönme tenezülünde bile bulunmadılar..
  • 28-04-2013, 13:58:10
    #5
    https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...ismanligi.html

    Mesai saatleri dahilinde, mehmet bey eminim size yardımcı olacaktır.
  • 29-04-2013, 00:15:04
    #6
    lntlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...ismanligi.html

    Mesai saatleri dahilinde, mehmet bey eminim size yardımcı olacaktır.
    teşşekkürler kardeşim buda bişey..
  • 01-05-2013, 12:55:44
    #7
    Selamlar,

    Dmoz editorlerinden ne tur bir yardim talep ediyorsunuz? Sitenizi onerdi iseniz ve sonucunu merak ediyorsaniz bu konuda yardimci olabilirim. Yada sitenizi nasil onermeniz konusu zaten acik sekilde ifade ediliyor. Fakat buna ragmen yine bu konuda yardima ihtiyaciniz var ise elimden geleni yapmaya calisabilirim.
    Tesekkurler
  • 22-05-2013, 05:24:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Konu ile ilgili detaylı bir PM yollarsanız yardımcı olurum seve seve.