• 15-12-2007, 18:26:18
    #37
    beyler yuhya en fazla 3-5 site eklesek diyorum bir kişi yüzden fazla link eklemiş böyle olunca sayfayı worpdress e çeviriyorlar linkler nofollow oluyor. Lütfen biraz duyarlı olmayı deneyelim.
  • 16-12-2007, 11:53:40
    #38
    1. Site Ölmüş.

    2. Siteye 2 Sitemi Ekledim.
  • 16-12-2007, 12:21:07
    #39
    1.siteye giremedim ..
    2. site ise aramızda deneyimsiz üyeler var sanırım aynıkodu 1 sayfa aşağı indirmiş hey Allah'ım onun yüzünden mesajlar silinmez inşalah böyle işler yapmayalım bize sunulan olanakları ciddi şekilde yerine getirelim.