• 20-10-2012, 18:57:36
    #10
    sitenin dili nedir acaba onunla birlikte pm alıyım.
  • 22-10-2012, 10:14:41
    #11
    Pm'ler Gönderildi. Sahibinden'in Flash / After Effect mi anlayamadım ama yazabilecek arkadaşımız varsa fiyat önemli değil istediğimizi yazabilsin yeterki
  • 05-11-2012, 22:15:51
    #12
    ymm
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben 6 ay uğraştım yazdırmak için . Şu an sitede çalışır durumda fakat bir kaç eksiği var. Yazan arkadaşımızın bir türlü eli gitmiyor.
    Umarım istediğiniz kişiyi bulursunuz
    Selametle