• 09-10-2007, 16:44:15
    #1
    arkadaslar asigiz.com scripti düzenleyebilen bir arkadas arıyrm ne kadar ücrete yapayorsa yazsa iyi olur ( fazla düzenlemeye gerek yok sadece yükleme ve logoları değişeblck)
  • 09-10-2007, 16:45:26
    #2
    Misafir
    Bu scipt wa-rez mi ?
  • 09-10-2007, 16:46:04
    #3
    sanmak yıllardır vardır çok kişi kullanıyor