• 06-10-2012, 20:24:53
    #1
    ArkadaÅŸlar merhabalar
    bir paylaşım sosyal topluluk sitesinde facebook tarzı chat scripti yazdırmak istiyorum ArrowChat ve CometChat gibi çok aşırı profesyonel olmasına gerek yok belli b aşlı istediğim özellikler şöyle
    1 - üyelerin sitemize giriş yaptığında direk online olarak chatta oturum açması
    2 - isteyen üye kendisini ofline durumuna getirebilmeli
    3 - kişilerle yazışmalar ayrı ayrı pencerelerde durmalı ve açık olan pencere sayfa değişimnde bile açık olarak ekrana gelmedi,
    buraya kadar yazdıklarım zaten yukarıda yazdığım örnekler ile aynı,
    son yazışmalar cerezlerde kayıt altında kalabilir, illa veri tabanında kayıtlı kalmasına gerek yok, ama veri tabanında kayıtlı olması daha kolay olacaksa bunuda düşünebiliriz.
    4 - Ekstra istediğim zellik sesli ve görüntülü chat ortamı sunmak

    tekliflerinizi 4. özellik olması ve olmaması dahilinde pm atabilirsiniz.

    Sitenin yazılımı ASP ve MSSQL veri tabanı ve ASP.NET destekli windows sunucu
  • 06-10-2012, 23:28:37
    #2
    Arkadaşlar konu hala güncel...
  • 06-10-2012, 23:55:09
    #3
    Pm gönderildi.