Fiyatı 500 YTL olarak düşünüyorum..
pm gönderilmiştir..
İlan Scripti Satılıktır!! (ASP)
27
●4.216
- 16-04-2008, 20:52:47
- 08-01-2009, 00:08:07kardeş bi scrip var türk çeye çevirir misin yasinsadi@windowslive.comCallahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2009, 19:24:29öncelikle söylemek isterim ki, istesemde fazla değişiklik yapamam, özetle çalamam.Çünkü asp bilgim yetersiz. Bu nedenle rahatlıkla pm atabilirsin.İnceledikten sonra istediğim değişiklikleri söylerim ona göre fiyat biçersin.
msn adresim: orhanaydin324@hotmail.com