Konu
İlan Scripti Satılıktır!! (ASP)
08-01-2009, 00:06:30
#20
mexsis
ya biraz daha geniş tutsan iyi olurdu arka plan beyaz neyse ala bilirim domain ismiyle mi satılık onuda yazrsan pazarlık payı vardır