küçük kolay bi bot yazdırılcak - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
küçük kolay bi bot yazdırılcak
11
●
557
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretli Script İstek
küçük kolay bi bot yazdırılcak
1
2
13-08-2012, 19:17:08
#10
grafitus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kodlarına başına
set_time_limit(0);
ve döngü içerisinde kaynakların tutulduğu değişkenlerin döngü sonunda
unset()
ederseniz, daha performanslı çalışacaktır sanırım.
13-08-2012, 20:15:14
#11
Schizophrenia
PM gönderdim.
13-08-2012, 21:13:34
#12
adminia
tarafımca yazılmıştır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler