• 30-12-2010, 17:51:42
    #1
    Arkadaslık sitesi için script yazdırılacak hazırda kullanılabılır
    Fiyat + örneklerle birlikte öm. lütfen

    Standart gold uyelik vip üyelik

    site içi mesajlasma

    üye profili vs. vs.
  • 30-12-2010, 18:09:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://www.arkadaslikscripti.net/ tavsiye ederim
  • 30-12-2010, 18:25:11
    #3
    Rize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    İnceledim bak ne diyo site : )

    Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Helsinki' for 'EET/2.0/no DST' instead in /home/tsdfdata/public_html/***********.***/demov2/function.php on line 286


    Artı İlgilenenler Ö.m Atsın !!!!
  • 30-12-2010, 18:31:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Baskaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnceledim bak ne diyo site : )

    Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Helsinki' for 'EET/2.0/no DST' instead in /home/tsdfdata/public_html/***********.***/demov2/function.php on line 286


    Artı İlgilenenler Ö.m Atsın !!!!
    şuan ben o sitedeyim herhangi bir hata vermiyor
    http://www.arkadaslikscripti.net/demov2
  • 30-12-2010, 19:01:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim yardımcı olalım dedik sadece o script benim değil zaten r10 başka bir üyenin celallenmeye gerek yani iyilikde yaramıyo
  • 30-12-2010, 19:30:57
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hazır mevcut değil bende isterseniz sıfırdan yazarız. Kabul ederseniz detayları pm ile gönderirim.
    Asp.Net yada Php ile yazabiliriz.
  • 30-12-2010, 19:44:51
    #7
    NiZZo_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır mevcut değil bende isterseniz sıfırdan yazarız. Kabul ederseniz detayları pm ile gönderirim.
    Asp.Net yada Php ile yazabiliriz.
    Mesajınızı Beklıyorum iletişim adresimi profılımden alabılırsınız.
    İlginize tesekurler goruselım tabiki.


    Konu Günceldir Arkadaşlar.
  • 31-12-2010, 00:08:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    pyromusun(arkadaslikscripti.net) scripti ile alakalı değil o. serverin zaman ayarları yapılmamış onla alakalı bir problem. zaman ayarını bozmusturlar. klasik saat fonksiyonu calısmadıgı için hatayı veriyor. timezones ayarını yapınca düzelir
  • 31-12-2010, 00:33:41
    #9
    Rize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyisi yok zaten