• 13-12-2010, 11:39:03
    #1
    Arkadaşlar merhaba, bayağıdır oscommerce için sanal pos kurulumuyla uğraşmaktayım çok eklenti dedim ama olmuyor, kullanan vardır kesin bu konuda bana yardımcı olur musunuz?
    Garanti bankası ile anlaşmam mevcut.

    Yanlışlıkla ücretsiz script istek kısmınada açmışım.
  • 16-12-2010, 10:58:47
    #2
    Kullanan, kullanmış olan başka kimse yok mu ?
  • 16-12-2010, 11:20:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PM Alabilirmiyim?
  • 17-12-2010, 09:34:59
    #4
    dizaynart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM Alabilirmiyim?
    pm gönderdim.