Aynı konuyu burayada açmıştım ama , teklf veren olmadı burdan da belirtmek istedim
yapılcak iş için aşağıdaki linkte tıklayın
https://www.r10.net/is-verenler/79603...zabilecek.html
Sanal pos modülü yazdırılacak.
8
●417
- 08-12-2010, 02:17:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yapacak kişi cıkmazsa 2 sini firmalar 500 dolara yapıyor. 100 tl ye hallederim.
- 21-12-2010, 16:46:06msn den görüşelim birand hocamWeb_Scripti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle