biraz önce bana hileyle para kazanıyor diyordun kendin şimdi bot yazdırıyorsun? yazık be size böyle acır gözle bakmak lazım sizin gibilere insan değilde sanki nasıl söylesem ? anladın sen anladın
Kendi sitemden başka siteme yazdırmayacağı ne biliyorsunuz. Birde akıllı konuşun. Diğer konunuzda U-16 diyorlarda haklılar bir konunun özünü bilmeden yorum yapma, boş konuşma, saygılı konuşki herkes sana saygı duysun.