• 12-10-2010, 12:34:04
    #1
    Social engine teması satın alacağım tema üzerindeki facebook kopyası havasını tamamen atmış olmalı. Görsel yönden sıkıntı yaşamayacak kişiler iletişime geçebilir.
  • 12-10-2010, 20:10:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm attım
  • 13-10-2010, 13:00:14
    #3
    konu günceldir. editlenmiş temada olur fakat facebooka hiç bir şekilde benzemesin istiyorum. sürüm 4.0.4tür tasarım yönü kuvvetli arkadasları bekliyorum
  • 14-10-2010, 13:19:51
    #4
    konu günceldir.