• 12-10-2010, 01:21:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ---is verilmistir---
  • 12-10-2010, 11:13:01
    #2
    ayrıntıları pm alayım
  • 12-10-2010, 18:17:04
    #3
    ayrintilar öm ile iletildi. görüsmeler devam ediyor. r10 platforumunda alisverisi olanlarla iletisim kuruyorum yani (itraderi) hic olmayan arkadaslara geri dönüs yapmiyorum, özür dilerim.
    2 veya 3 degisik siteden toplam haber, resim ve video galerisi olmak üzere islem yapacak Bot yazdirilacak. eklenecek site haber sitesi, sistem php...

    daha fazla detay icin öm ile iletisim lütfen..