• 15-09-2010, 19:27:22
    #1
    Arkadşalar fotoğrafcıyım bu şekilde bir sistem düşündüm internetten fotoğrafı baskıya gönderilecek ve baskısını yapıp ben geri müşteriye göndereceğim sistem bu şekilde olacak: http://goo.gl/Ol5B
    uygun bir fiyat olursa yaptırmayı düşünüyorum.
  • 15-09-2010, 20:05:19
    #2
    Pm gönderildi
  • 15-09-2010, 20:17:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PM Gönderildi
  • 15-09-2010, 20:34:42
    #4
    Pm Gönderilmiştir.
    Olumlu-Olumsuz dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 15-09-2010, 20:37:00
    #5
    pm gönderildi
  • 16-09-2010, 11:04:03
    #6
    pm ler gönderildi ucuzakapat arkadaşla anlaşıldı
  • 16-09-2010, 11:04:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşla anlaşılmıştır