• 26-08-2010, 22:09:16
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Bana Mahirix Etiket Botu lazım

    elinde olan yada yazacak olan fiyatını Bana Pm Atarsanız sevinirim hemen alıcam..
  • 28-08-2010, 20:48:04
    #2
    2 kişiden teklif geldi ama ikiside hala yapmadı 1 Adet Lazım etiket botu
  • 28-08-2010, 20:50:01
    #3
    yapicak kişi varsa banada ulaşa bilirmı bende yaptiricam yenıden konu acmayayim.
  • 01-09-2010, 22:15:06
    #4
    daha hala etiket ßotu yazdırıp veren olmadı