Merhaba ; Masaüstü email yazılımı yazdıracağız. Smtp tabanlı olucak. Header vb şeyler random değiştirilebilecek. Hotmail'de inbox sorunu olduğu için birçok yeri değişken olmalıdır. Extra detaylar anlaşmadan sonra verilecektir.
Bütçe maksimum 500 TL'dir.
Not: 3,4 kere r10 üzerinden dolandırıldığım için peşinat vermeyi düşünmüyorum işi demo olarak yapar arkadaş sonra limiti kaldırır ödemesini alır. %50 kapora isteyenler istanbul içi sözleşme yapabilecek arkadaşlar olması tercihimdir.
Masaüstü Email Yazılımı Yazdırılacak.
8
●438
- 12-08-2010, 23:27:42MSN eklerseniz ayrıntılı görüşelim...
msn: xchernobilx[at]hotmail.com - 13-08-2010, 00:17:40elimizde mevcut bir bize özel yazılım var. ama header bölümlerini sürekli hotmail banlandığı için random bir çözüm gerekmektedir.
aksi halde 300,400 bin göndermeden sonra mevcut headerları banlıyor.
header kastımız gönderen email adresi gönderen isim değil arkadaşlar.
Genel yapı
yazılım mevcut asp panelimizden email şifrelerini email listesini konu ve mesaj kısımlarını çekecek. her şifre ve liste bittiğinde tekrar bağlanıp tekrar çekicek.
örnek header (bu header inbox gidiyor sebebi ise alt yapıda qmail sisteminin her gönderilen emaille bir id vermesi ve her seferinde otomatik bir yapı üretmesi)
Received: (qmail 19559 invoked from network); 28 Jul 2010 22:41:13 +0200
Received: from gönderen server
by with SMTP; 28 Jul 2010 22:41:11 +0200
Received: (qmail 13924 invoked from network); 28 Jul 2010 20:27:32 -0000
Received: from unknown - 13-08-2010, 22:24:32Üyeliği durdurulduMerhabalar. Lütfen Msn Adresinizi Gönderiniz
- 23-08-2010, 19:49:21d3x-grafik@hotmail.com ekleyin görüşelim...qpaylas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle