• 12-08-2010, 01:06:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar, radyo programımız var ve bununda mail sistemi var. baykus mail scripti herhalde önceden kurmuştuk hala kullanıyoruz ve bunun üzerinde değişiklik yapmak istiyoruz mail gönderenimiz çok olduğundan limitleme yapmak istiyoruz. aynı ip den en fazla 5 mail gönderme gibi sınırlama yapılabilir mi acaba ?

    scripti görmek isteyenler indir
  • 12-08-2010, 01:24:38
    #2
    PM atıldı...
  • 12-08-2010, 01:42:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş ile anlaşılmıştır.