• 10-08-2010, 22:53:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar. Firmam Üzerinden Logo talepleri gelmeye başladı.
    Bu işleri paslayabileceğim İş Başına %25 Verebilecek Bir grafiker aramaktayım.


    Pm ile

    Alıntı
    Ad Soyad :
    Bulunduğu Şehir :
    Telefon :
    Messenger Adresi :
    Doğum Tarihi :
    Kullandığı Programlar :
    varsa Referans :
  • 10-08-2010, 22:58:39
    #2
    İş tarafımca alınmıştır.Hayırlı uğurlu olsun
  • 10-08-2010, 22:59:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Space İsimli Umut Kardeşimize Verilmiştir.
    Konu Kilitlenebilir Teşekkürler.
  • 11-08-2010, 00:34:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu Konuda
    Vasıfsız Online Grafiker 11-08-2010 00:27:44 GRAFİKER İ ANLADIK DA VASIFSIZ NE OLUYOR. BU TÜRKÇEYİ NASIL KULLANIYORSUNUZ
    Diye -rep veren Çocuğa diyorum
    vasıfsız kelimesi sorunsuz anlamı taşımaktadır anladın mı kardeşim.
  • 11-08-2010, 00:42:44
    #5
    TanturaCassa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Konuda
    Vasıfsız Online Grafiker 11-08-2010 00:27:44 GRAFİKER İ ANLADIK DA VASIFSIZ NE OLUYOR. BU TÜRKÇEYİ NASIL KULLANIYORSUNUZ
    Diye -rep veren Çocuğa diyorum
    vasıfsız kelimesi sorunsuz anlamı taşımaktadır anladın mı kardeşim.
    <konudışı>
    vasıfsız sorunsuz demek değil dostum adama kızma
    vasıfsız = niteliksiz , yeni pek birşey bilmeyen gibi bir anlama çıkar.Yani deneyimsiz bence senin aradığın deneyimsiz(sorunlu) değil

    http://www.tdk.gov.tr/TR/Genel/SozBu...%A7i&GeriDon=2

    </konudışı>
  • 11-08-2010, 00:45:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Herneyse Uzamasın Konu Kilitlenebilir Teşekkürler.
  • 11-08-2010, 00:46:24
    #7
    Kullanım yeri yanlış olasada Türkçe'yi "Türkcheleştirmemiştir",-rep yanlış bence davranıştır uyarı yeterlidir.
  • 11-08-2010, 00:47:57
    #8
    Açıkçası bende başlığa takıldım. hem vasıfsız, hem grafiker nasıl oluyorsa.

    Neyse hayırlı olsun ..