Elimde Bulunan botu düzenleyek? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Elimde Bulunan botu düzenleyek?
1
●
239
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretli Script İstek
Elimde Bulunan botu düzenleyek?
05-08-2010, 13:59:13
#1
Salihweb
Arkadaşlar elimde bulunan video çekme botunu otomatik hale getirecek bi arkadaş lazım.
detayları anlatacağım kendisine.
05-08-2010, 14:21:48
#2
Hittopla
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bot düzenlenip arkadaşa teslim edilmiştir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler