merhaba arkadaşlar..
webcolor v2 için cache sistemi yazacak arkadaş aranıyor..
ilgilenen lütfen pm göndersin.
webcolor v2 için cache sistemi yazacak
4
●245
- 02-08-2010, 00:11:13
- 02-08-2010, 17:45:08af buyrunkralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
like/dislike özelliği ve cache webcolorda ne işime yarar + ücret olarak bi pm atar mısın
like/dislike özelliği ve cache webcolorda ne işime yarar + ücret olarak bi pm atar mısın