• 02-08-2010, 00:11:13
    #1
    merhaba arkadaşlar..
    webcolor v2 için cache sistemi yazacak arkadaş aranıyor..

    ilgilenen lütfen pm göndersin.
  • 02-08-2010, 12:18:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    PM gönderdim.
  • 02-08-2010, 14:58:13
    #3
    kralburda ile anlaşılmış ve yaptırılmıştır..
  • 02-08-2010, 17:43:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İş teslim edildi, ek olarak etiket sistemi, özel player, like/dislike özelliği yapıldı.
    Konu kilitlenebilir.
  • 02-08-2010, 17:45:08
    #5
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş teslim edildi, ek olarak etiket sistemi, özel player, like/dislike özelliği yapıldı.
    Konu kilitlenebilir.
    af buyrun like/dislike özelliği ve cache webcolorda ne işime yarar + ücret olarak bi pm atar mısın