• 27-07-2010, 20:25:04
    #1
    bazı arkadaşlardan özür diliyorum. konu kapanabilir.
  • 27-07-2010, 21:33:14
    #2
    Şu an hazırlamakta olduğum blog/makale scripti var. Dilerseniz ön satışa isminizi yazabiliriz. Mutlaka görüşelim...

    msn: xchernobilx[at]hotmail.com
  • 27-07-2010, 22:42:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    P.M. yollandı, bilginize..
  • 28-07-2010, 12:48:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam iletişim bilgilerim imzamda var eklerseniz yazarız