Belirttiğiniz scriptler herkese satılıyor ondan o kadar ucuzlar. Burda teklif veren arkadaşlar ise sıfırdan script yazacak ve bunu sadece siz kullanacaksınız. Onun için gelen tekliflerin yüksek olması normaldir...
(Bütçenize uygun bir script için pm gönderilmiştir)
asp ve access tabanlı blog scripti alınacak
15
●703
- 04-07-2010, 19:20:45Üyeliği durdurulduya sitenin html alırız yada hazır tema bulur asp işleriz bide yönetim paneli yaparız sana 50 tl ye kodlarım yada bana 3 tane domain al com net org
ucuz yapmamın sebebi boş oturuyorum boş oturmamdan iyidir - 04-07-2010, 20:46:20Üyeliği durdurulduneden - rep veriyorusnuz anlamıyorum çok saçma bu yaptıgınız
- 04-07-2010, 22:18:16Üyeliği durdurulduben yaparım dedim cevap bile vermedi

öyle deme abisi 50 tl az paramısektortr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kilo domates 3 ekmek işte ... yazık daha ne günler göreceğiz

2 kilo domates 3 ekmek işte ... yazık daha ne günler göreceğiz