• 01-07-2010, 00:25:59
    #1
    s.a arkadaşlar..
    onarcade scriptimiz için facebook video botu yazdırmak istiyoruz.
    bot yazan arkadaşlar pm ile iletişime geçerse çok seviniriz.
    pmye istediğiniz fiyatıda yazarsanız tam süper olur
    tşkler iyi çalışmalar..
  • 01-07-2010, 04:12:16
    #2
    50 tl ye yazabilirim. codekng@gmail.com msn adresim