• 29-06-2010, 21:00:54
    #1
    Merhabalar.
    Denizyatırım . com tarzı script yazdırmak istiyorum.
    -üye kayıt/giriş
    -anlık borsa takip sistemi(sitenin altındaki gibi)
    -haber kutucuğu
    -sanal pos uygulaması
    -msn tarzı müşteri iletişimi
    ilk aklıma gelenler bunlar. detayları pm ile görüşebiliriz. telefon daha sağlıklı olur bence.
    bütçemin yeterli olacağına inanıyorum. İlk talebim dolayısıyla güven konusunda kaygılarınız olabilir normaldir de. 1 ağustosa kadar zamanım var. Yani en geç 1 Ağustos 2010 tarihine kadar elimde olması gereklidir. Coder arkadaşlara duyurulur.
    Not: Baltalama olur mu olmaz mı bilemem ama insan gibi yorumlarınızı, özel mesajlarınızı bekliyorum.
    teşekkürler..
  • 29-06-2010, 21:07:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim
  • 29-06-2010, 21:30:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    merhaba pm attım
  • 29-06-2010, 22:39:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Konu hakkında size hizmet verebiliriz, iletişim bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    Dilruba İnternet ve Bilişim Hizmetleri.

    Tel: 0212-614-41-93 (08:00/20:00 arası Pazar hariç)
    Fax: 0212-614-41-94
    Msn: msn@dilrubascript.com

    Adres: Merkez Mah. Salihpasa Cad. Dabaklar iş merkezi No: 32 Kat: 3 D: 58 Gaziosmanpaşa / İSTANBUL
  • 29-06-2010, 23:40:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aPoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk talebim dolayısıyla güven konusunda kaygılarınız olabilir normaldir de.
    Bildiğim kadarıyla anlık borsa bilgilerini ve şirket bilgilerini yayınlamak istersek,

    8.000 tl imkb ye para ödemen gerekiyor. Ödemem dersen bot falan adamların hazır avukatları var. Makemeden hapis cezasına kadar götürürler.

    Bir kaç tane broker a sordum sakın yapma botla falan alıyım deme dediler.

    Hukukçuculara sordum; server ı yurtdışına taşısam diye seni bulurlarsa ki bulurlar mahkemeyle uğraşırsın ve kazanırlar dedi.

    Ödemen gereken miktarları söyleyim.

    8.000 tl giriş için ödüyorsun.
    8.000 tl banka teminatı veriyorsun.
    Aylık 3.000 tl yayını sana getirenlere ödüyorsun. ( Yok ben programcıyım ben yazarım dersende kabul etmiyorlar )
    Aylık 2.500 tl imkb ye ödüyorsun

    Yani 16.000 tl paran ve aylık ortalama 5.500 tl paran olması gerekiyor.

    Ben 100 ün üzerinde telefon konuşması yaptım en az 20 tane avukatla görüştüm. Olmuyor.

    Boşa paranı atma. Yok maddi sorunum yok diyorsan ben online sanal borsa oyunu yazacaktım. Borsayı bilen bilir bu da online oyunlar gibi bir tutkudur. Yazamadım. Tutacağına herkes kesin gözüyle bakıyordu. Benden sonra mynet yazdı şimdi iyi de kullancısı var. Ama benim projemde olan birşeyı uygulamadılar. Hala projeyi yapabilirim. Sen destek çık ben projeyi yapıyım

    Aklına takılan birşey olursa cevaplayabilirim. Bununla ilgili çok uğraştım.
  • 29-06-2010, 23:42:50
    #6
    Birde unutmadan bazı haberleri yayınlamak istersen de para istiyorlar. Her haberi de yayınlayamıyorsun.

    En son bende borsa haber sitesi yapmıştım siteyi. Bakmak isterse www.borsakeyfi.com
  • 29-06-2010, 23:44:54
    #7
    detaylı pm alayım lütfen...
  • 30-06-2010, 00:50:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Pm isteyen arkadaşlar konuyu iyice okumadılar sanırım.

    " -anlık borsa takip sistemi(sitenin altındaki gibi)"

    Bunu yapmak için Veri dağıtım şirketleriyle Anlaşmanız gerek ve bu ucuz birşey değildir..

    Bahsi geçen firmalar:
    • MATRİKS BİLGİ DAĞITIM HİZMETLERİ A.Ş.
    • FİNNET ELEK.YAY.DATA İLETİŞİM SAN.TİC.LTD.ŞTİ.
    • FOREKS BİLGİ İLETİŞİM HİZ. A.Ş.
    • PLATO VERİ DAĞITIM HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.
    • REUTERS ENFORMASYON LİMİTED ŞİRKETİ
    Eğer bot ile çekerseniz başlarda sıkıntı yaşamazsınız, siteniz büyürse arkadaşın belirttiği gibi hapis cezasına kadar gidebilir bu durum. Bunu İMKB Eğitim ve Yayın Müdürlüğü Müdür Yardımcısı Siber Bayraktar 'a sormuştum

    Borsa sitesi açmak kadar zor birşey yok
  • 30-06-2010, 03:24:32
    #9
    ilgilenen arkadaslara teşekkür ediyorum. Yatırım şirketi kuruyorum. İşlemleri bitirmek üzereyim. Şirket web sitesi yaptıracağım yani. Bilgiler için ayrı teşekkür ediyorum.