• 17-05-2010, 20:55:31
    #1
    Merhaba,

    bu sene mezun olacağım okul için bir yıllık sistemi yapmak istiyoruz. Detaylar ekteki dosyanın içinde.

    Bu sistemi yazabilecek arkadaşlar bana özel mesaj yoluyla istedikleri ücreti belirtirseler kısa sürede yaptırmak istiyorum.

    Kolay gelsin.
  • 17-05-2010, 21:02:45
    #2
    Pm Gönderildi.
    Olumlu-Olumsuz Dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 17-05-2010, 21:21:02
    #3
    PM yollandı, dönüş bekleniyor.
  • 17-05-2010, 21:31:31
    #4
    Arkadaşlar tasarım çizdirmek istemiyorum, bu yüzden sadece kodlama için ücret yollarsanız sevinirim.
  • 17-05-2010, 21:34:38
    #5
    ReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar tasarım çizdirmek istemiyorum, bu yüzden sadece kodlama için ücret yollarsanız sevinirim.
    Madem siz bütçenizi pm ile yollayın, uyarsa tamam diyelim, uymazsa yeni birilerini arayın.