• 29-04-2010, 19:35:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Video scripti ve Mp3 scripti (ikiside ayrı script olacak) için istediğiniz fiyatları buraya yazabilirmisiniz arkadaşlar demo pmden veya konu altına yazarsanız sevinirim fiyatlarıda pm ile belirtirseniz daha güzel olur şimdiden teşk. ettim
  • 29-04-2010, 20:02:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    VİDEO GÖSTERMEYEN DEMO

    VİDEO GÖSTEREN DEMO

    VİDEO GÖSTEREN ve FIZY GİBİ DEMO

    seç beğen al.hepsi 150 TL.İmzamdaki konudan detaylara ulaşabilirsin.
  • 30-04-2010, 20:25:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güncelleme , kimse yokmu ?
  • 30-04-2010, 21:32:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    DEMO


    bazı arkadaşlara anlatamadım sanırım, satıştan vazgeçilmiştir.
  • 30-04-2010, 22:28:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    karneos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DEMO


    fiyat isterseniz pm atınız.
    Bu satış yapmaya çalıştığın scripti siz mi yazdınız ?

    W*r*zde geziyor bu script yoksa sizde W*r*zdeki scripti ücret karşılığı satmayamı çalışıyorsunuz ?
  • 30-04-2010, 22:32:26
    #6
    https://www.r10.net/script-satisi/514...seo-2-bot.html

    video scripti için inceleyebilirsiniz..

    Konuda ayrıntılar mevcut..
  • 30-04-2010, 22:36:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mp3 scripti için özel mesaj ile teklifmiz gönderilmiştir.
  • 30-04-2010, 22:55:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    dilruba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu satış yapmaya çalıştığın scripti siz mi yazdınız ?

    W*r*zde geziyor bu script yoksa sizde W*r*zdeki scripti ücret karşılığı satmayamı çalışıyorsunuz ?
    script ismiyle ***** diye dolaşıyor piyasada fakat indirip kurarsanız aynısı olmadığını göreceksiniz.

    her scriptin ilk sürümü wareze düşebilir fakat geliştirildiğnide ***** olarak kabul edilemez.