• 17-04-2010, 23:19:27
    #1
    Anarschi'nin facebook scripti gibi birşey ne kadara patlar bana? Bunun gibi olacak verdikleri vs. Birtek tasarımı farklı olabilir.

    https://www.r10.net/ucretsiz-hizmet-s...m-hizmeti.html

    Anarschi burda anlatıyor. Şimdilik sadece fiyat alıyorum. Tabi bu yaptırmayacağım anlamına gelmez.
  • 17-04-2010, 23:32:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çok pahalı bir işlem olcağını sanmıyorum.25-30 dakikamı alır.
  • 18-04-2010, 00:37:34
    #3
    CkL
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım dahil 150 TL yapabiliriz hocam. İş Başlangıcı 50 TL , iş bitişi 100 TL ödeme yapabilirsiniz.
  • 18-04-2010, 12:14:14
    #4
    NgSharpz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok pahalı bir işlem olcağını sanmıyorum.25-30 dakikamı alır.

    Ne kadara yaparsınız hocam?
  • 18-04-2010, 12:27:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    PM Gönderdim.