• 21-06-2007, 06:29:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Uzun bi süre önce basit bi üyelik sistemi üzerine Sesli Chat Panel yazmıştım php tabanlı olarak, şu ana kadar 6, 7 siteye satmıştım sanırım bu paneli herhangi bir güvenlik açığı veya benzeri bişey yok, tamamen güvenlidir. panel voice4web adlı sesli chat sistemiyle birlikte çalışıyor, çoğu kişi sesli chat panelleri için 400, 500 euro dan fazla para döküyor satıcılara, alın kullanın derim, inşallah yararlı olur.

    Kurulum :
    Dosyaların tamamını hostunuza atın, bununla ilgili olarak bi mysql veri tabanı oluşturun, install.php den kurulumu başlatın. Kurulum bittikden sonra install.php yi silmeyi unutmayın.

    Not : Dosyaların bası kod satırlarında en son yaptığım sitenin adı geçebilir onları değiştirebilirsiniz ve daha önce herhangi bir sitede yayınlamadığımı garanti edebilirim. (Parayla satmaya kalkmayın yakanıza yapışırım )

    Download : http://www.indirimlihost.net/Sesli_Chat_Panel.rar
    İnstall Dosyası : http://www.indirimlihost.net/install.rar
    Panel ile ilgili ekran görüntüleri için tıklayın
  • 21-06-2007, 09:43:14
    #2
    rar dosyasının içinde install.php yok?
  • 21-06-2007, 14:43:35
    #3
    Kusura bakma koymayı unutmuşum install i ayrıca upload ettim.
  • 30-06-2007, 16:48:37
    #4
    bu sorunsuz olarak çalışıyormu acaba kankenan, eğer free olarak bir eksiği falan olacaksa bana parası ile satınız. msn: birwebsitesi@msn.com
  • 19-10-2007, 17:15:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Linkler ölü. Mod Arkadaşlar
  • 18-11-2008, 20:43:32
    #6
    Sizde Sesli Chat site sahibi olmak İstermisiniz ? Evet yanlış okumadınız
    Uygun Fiyatlarda Sizde Site açabilir ortamınızı kurabiliriz. SahinTeam Farki ile
    Şook Fiyatlar Şok ucuzluk Firsatlari kaçirmayin Herzaman güvenilir Kaliteli hizmet.
    Kampayamizdan yararlanmak için iletişe geçiniz. Stoklarla sınırlıdır.
    SahinTeam Sesli Chat Bilişim Hizmetleri
    MSN/MAİL: destek@sahinweb.net
    SahinTeam Sesli Chat Bilişim www.sahinteam.com
  • 18-11-2008, 20:47:20
    #7
    başka başlık altında yazarsan bu yazdıklarını senin için daha yararlı olacaktır, bu şekilde yazdıgın yazılar bilinçsiz gözüküyor...

    Bu arada bu başlık açılalı bir buçuk yıl oldu, doğal olarak link ölü ve dosyalarda elimde mevcut degil aradan bukadar zaman geçmesine rağmen msn ekleyip rahatsız etmezseniz sevinirim.
  • 19-11-2008, 00:18:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    link ölü
  • 04-01-2009, 10:53:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    linkler ölü