başka başlık altında yazarsan bu yazdıklarını senin için daha yararlı olacaktır, bu şekilde yazdıgın yazılar bilinçsiz gözüküyor...
Bu arada bu başlık açılalı bir buçuk yıl oldu, doğal olarak link ölü ve dosyalarda elimde mevcut degil aradan bukadar zaman geçmesine rağmen msn ekleyip rahatsız etmezseniz sevinirim.