• 13-04-2010, 13:35:50
    #1
    arkadaşlar webloaderin yazmış olduğu v7 sürümüne dailymotion botu yazdırmak istiyorum kalite bot yazarım diyen arkadaşlar pmden msn adreslerini yollasından görüşelim.
  • 13-04-2010, 18:28:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PM gönderildi.
  • 13-04-2010, 19:01:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PM Gönderildi.

    Hayırlı Günler.
  • 13-04-2010, 20:55:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bot satılmıştır.Hayırlı olsun.
  • 13-04-2010, 21:03:07
    #5
    cinarliforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot satılmıştır.Hayırlı olsun.
    bot cinarliforum arkadasımıza yaptırılmıstır teşekkürler .